בעלי אתרים יודעים היום שאתר שמופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, הוא אתר שימשוך אליו מתעניינים, ויותר חשוב – לקוחות משלמים.
בשביל זה, חשוב שהאתר יופיע במקומות רלוונטיים, כלומר בחיפוש אחר מושגים שקשורים לחברה או לבית העסק.
כדי לגרום לאתר של העסק שלך להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל,
צריך לגרום לגוגל להבין שהוא רלוונטי לחיפוש הזה, וגם שהוא נותן מידע אמין ואיכותי, וגם חוויית גלישה מוצלחת למבקרים באתר.
למשל, זה אומר שהוא צריך להיות מתאים למובייל (לסלולרי) – כי הרבה מאוד אנשים גולשים היום באינטרנט דרך מובייל, חלקם הגדול גולש כמעט בלעדית דרך הטלפון ולא משתמש במחשב כמעט בכלל לגלישה באינטרנט.
בנוסף, הוא צריך להכיל תוכן אמין, כלומר כשמישהו נכנס אליו, הוא לא ילחץ מיד לחזור לחיפוש או לסגור את החלון (אם הוא לחץ מיד לצאת מהאתר, זה סימן לגוגל שהאתר לא רלוונטי).
לכן, בזכות אופטימיזציה למנועי חיפוש, וקידום בגוגל יגיעו יותר מבקרים לאתר שלך !
דרך העבודה על אסטרטגיית הקישורים באתר, יהיה ברור מה הצעד הבא באתר – כדי להבין מה החברה שלך נותנת להם, וכדי לעשות איתך עסקים, כלומר יהיו לחברה שלך יותר פניות רלוונטיות ממתעניינים שרוצים להפוך ללקוחות משלמים.
בנוסף לכל זה, לאנשים יש רושם (לפעמים מוצדק) שהאתר שנמצא בראש תוצאות החיפוש הוא הכי-הכי. אותוריטה. כלומר האתר של החברה שלך יתפס כסמכות בתחומו בזכות הקידום בגוגל, וכך יגדל המוניטין שלו למול לקוחות, עובדים קולגות ומתחרים.
אם חשוב לך לקבל את כל התועלות האלה מהאתר של החברה שלך, אפשר ליצור איתי קשר ולתאם שיחה או פגישת היכרות, ואני אשמח להציע לך את הפתרון המתאים ביותר עבורך, לפי הצרכים והשאיפות שלך ושל החברה או בית העסק.